English
اطلاعات تماس
 
تلفن: 26913084 - 26913073
نمابر: 26758617
آدرس دبیرخانه: تهران، پاسداران، میدان هروی، خیابان وفامنش، بالاتر از دادگاه های تجدید نظر استان تهران، بن بست آبنوس، پلاک 29، طبقه سوم، واحد 6
پست الکترونیکی: iranjurisunion90@gmail.com
کد پستی:
مشاهده خبر
ملاقات معاون وزیر دادگستری با رییس کل دادگستری استان البرز

 

 

 

به گزارش روابط عمومی وزارت دادگستری، محمود عباسی، معاون حقوق بشر و امور بین الملل وزیر دادگستری و دبیر مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک که برای شرکت و ایراد سخنرانی در جمع مدیران دستگاههای اجرایی استان البرز روز چهارشنبه هفدهم مرداد ماه به کرج سفر کرده بود در دیدار با فاضلیان، رییس کل دادگستری استان البرز در زمینه همکاری های بین المللی وزارت دادگستری، انعقاد معاهدات حقوقی و قضایی، حقوق بشر، حقوق شهروندی و حقوق کودک و فعالیت های دادگستری استان البرز به بحث و گفتگو پرداخت .
وی تحقق حقوق بشر و حقوق شهروندی در دستگاههای اجرایی و دستگاه قضایی را در پرتو آموزش مداوم دانست و تکریم ارباب رجوع و توجه به کرامت انسانی اصحاب دعوی را ضرورتی اجتناب ناپذیر دانست .
وی به تشریح فعالیت های وزارت دادگستری در زمینه حقوق کودک پرداخت و با اشاره به شعار سال مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک که حمایت قانونی از کودکان کار و خیابان می باشد ضرورت ساماندهی کودکان کار و خیابان را مورد تأکید قرار داد .
در این ملاقات که نوید رهبر، مشاور معاونت حقوق بشر و مختاری، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز و محمدی، معاون وی حضور داشتند، رییس کل دادگستری استان البرز به تشریح فعالیت های دادگستری استان در زمینه های خانواده و حقوق شهروندی و حقوق کودک پرداخت و همسویی و همفکری بین دادگستری و معاونت حقوق بشر را ضروری خواند .
وی نقش برجسته آموزش های دادگستری کل استان البرز در زمینه های خانواده، آموزش های پیش از ازدواج و مشاوره به خانواده و پیشگیری از گسترش روزافزون طلاق پرداخت و همکاری های مشترک در این زمینه را بسیار مؤثر دانست.

 

روابط عمومی اتحادیه انجمن‌های علمي گروه حقوق ایران

تاریخ انتشار: 1397/05/22 - 16:33
شناسنامه انجمن

اتحاديه انجمن هاي علمي گروه حقوق ايران

The Union of Scientific Associations of Iran Law Group

 
طراحی و اجرا : شرکت آداک