English
اطلاعات تماس
 
تلفن: 26913084 - 26913073
نمابر: 26758617
آدرس دبیرخانه: تهران، پاسداران، میدان هروی، خیابان وفامنش، بالاتر از دادگاه های تجدید نظر استان تهران، بن بست آبنوس، پلاک 29، طبقه سوم، واحد 6
پست الکترونیکی: iranjurisunion90@gmail.com
کد پستی:
مشاهده خبر
تفاهم نامه همکاری به امضا رسید

تفاهم نامه همکاری میان معاونت حقوق بشر و امور بین الملل وزارت دادگستری و کرسی حقوق بشر صلح و دموکراسی یونسکو به امضا رسید.

به گزارش روابط عمومی وزارت دادگستری، تفاهم نامه همکاری میان معاونت حقوق بشر و امور بین الملل وزارت دادگستری و کرسی حقوق بشر، صلح و دموکراسی یونسکو به امضای محمود عباسی و حسین میرمحمد صادقی رسید .

این تفاهم نامه که با همکاری مشترک معاونت حقوق بشر و کرسی حقوق بشر در سه سال گذشته تمدید شده است حکایت از همکاری های مشترک دو نهاد در زمینه مباحث و موضوعات مورد تفاهم دارد.

برگزاری همایش ها، نشست های تخصصی، دوره های آموزشی، راه اندازی کلینیک های حقوقی در دانشگاهها و کلینیک های حقوق شهروندی در بستر اجتماع از جمله محورهای مورد تفاهم بین طرفین است.

معاون حقوق بشر وزیر دادگستری در حاشیه امضای این تفاهم نامه تأکید کرد: اهمیت این تفاهم نامه از آن روست که دانشگاه شهید بهشتی از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به عنوان مرجع و قطب علمی حقوق شهروندی معرفی شده است و امضای این تفاهم نامه هماهنگی و بستر علم و اجرا را فراهم می کند.

 

روابط عمومی اتحادیه انجمن های علمی گروه حقوق ایران

تاریخ انتشار: 1397/08/21 - 13:46
شناسنامه انجمن

اتحاديه انجمن هاي علمي گروه حقوق ايران

The Union of Scientific Associations of Iran Law Group

 
طراحی و اجرا : شرکت آداک