English
اطلاعات تماس
 
تلفن: 26913084 - 26913073
نمابر: 26758617
آدرس دبیرخانه: تهران، پاسداران، میدان هروی، خیابان وفامنش، بالاتر از دادگاه های تجدید نظر استان تهران، بن بست آبنوس، پلاک 29، طبقه سوم، واحد 6
پست الکترونیکی: iranjurisunion90@gmail.com
کد پستی:
مشاهده خبر
دانشگاه ها باید در آموزش و ترویج حقوق شهروندی نقش محوری داشته باشند

در دیدار رییس دانشگاه مراغه با رییس اتحادیه انجمن های علمی گروه حقوق ایران ایران و معاون حقوق بشر و امور بین الملل وزیر دادگستری تاکید شد: دانشگاه ها باید در آموزش و ترویج حقوق شهروندی نقش محوری داشته باشند.

به گزارش روابط عمومی وزارت دادگستری، در دیدار دکتر محمدعلی لطف اللهی –رییس دانشگاه مراغه، دکتر حاتمی –معاون پژوهشی دانشگاه و دکتر پتفت -عضو هیئت علمی گروه حقوق دانشگاه با دکتر محمود عباسی –معاون حقوق بشر و امور بین الملل وزیر دادگستری، به منظور بسط و گسترش حقوق شهروندی و ایجاد شهر نمونه حقوق شهروندی، تفاهم نامه همکاری به امضای رییس دانشگاه و معاون حقوق بشر و امور بین الملل وزیر دادگستری رسید. در این جلسه دکتر عباسی –دستیار حقوق شهروندی وزیر دادگستری گفت: دانشگاه ها مبدأ تحول در اجتماع و بهترین گزینه برای آموزش و ترویج حقوق شهروندی هستند که باید در این زمینه، نقش محوری ایفا نمایند.

وی با اشاره به ظرفت های خوب دانشگاه و کوچک بودن شهر مراغه آن را زمینه بسیار مناسبی برای ایجاد شهر نمونه حقوق شهروندی عنوان کرد و تأکید نمود: حضور آقای دکتر پتفت در دانشگاه مزبور که از چهره های علمی و فعال عرصه حقوق شهروندی هستند و همکاری خوبی در زمینه اجرایی طرح های تحقیقاتی و تألیف کتب و مقالات حقوق شهروندی با معاونت حقوق بشر داشته اند، امید دو چندان برای تحقق این هدف بالا را محقق می کنذد و با توجه به هماهنگی های بعمل آمده با دستگاهای مختلف اجرایی زمینه مناسبی برای دستیابی به هدف آموزش و ترویج حقوق شهروندی و تحقق آن در مراغه وجود دارد. در این جلسه دکتر لطف اللهی –رییس دانشگاه مراغه بر ضرورت ارتباط دانشگاه و دستگاههای اجرایی تأکید و ابراز امیدواری کرد که در چارچوب تفاهم نامه بتوانیم به این هدف مهم نظام که تحقق حقوق مردم است، دست یابیم. وی با اشاره به ظرفیت های دانشگاه مراغه و هماهنگی این دانشگاه با دستگاههای اجرایی شهرستان اظهار کرد: ما خدمتگزار مردمیم و در این راستا هر تلاشی که نتیجه آن رضایتمندی مردم باشد را با قوت و قدرت انجام می دهیم.

 

روابط عمومی اتحادیه انجمن های علمی گروه حقوق ایران

تاریخ انتشار: 1397/08/29 - 17:55
شناسنامه انجمن

اتحاديه انجمن هاي علمي گروه حقوق ايران

The Union of Scientific Associations of Iran Law Group

 
طراحی و اجرا : شرکت آداک