English
اطلاعات تماس
 
تلفن: 26913084 - 26913073
نمابر: 26758617
آدرس دبیرخانه: تهران، پاسداران، میدان هروی، خیابان وفامنش، بالاتر از دادگاه های تجدید نظر استان تهران، بن بست آبنوس، پلاک 29، طبقه سوم، واحد 6
پست الکترونیکی: iranjurisunion90@gmail.com
کد پستی:
مشاهده خبر
ارتقای حقوق کودک در پرتو حمایت از سازمان‌های مردم نهاد میسر است

رییس اتحادیه انجمن های علمی گروه حقوق ایران و دبیر مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک گفت: ارتقای حقوق کودک در پرتو حمایت از سازمان‌های مردم نهاد میسر است.

 


 

به گزارش روابط عمومی وزارت دادگستری، محمود عباسی، دبیر مرجع کنوانسیون حقوق کودک و معاون حقوق بشر و امور بین الملل وزیر دادگستری که به منظور پیگیری مسائل کودکان و حقوق شهروندی به استان یزد سفر کرده است در دیدار با طالبی استاندار یزد با اشاره به طرح تشکیل مرجع متناظر استانی در دفتر بانوان و خانواده استانداری ضرورت توانمند سازی خانواده ها بویژه زنان سرپرست خانوار را مورد تاکید قرار داد و بر حمایت از سازمان های مردم نهاد فعال در عرصه حقوق کودک تاکید کرد.
وی در این باره اظهار داشت: با تشکیل مرکز تخصصی حقوق کودک و برگزاری دوره تربیت مربی حقوق کودک در یزد و تصویب شهر دوستدار کودک در شورای اسلامی شهر انتظار می رود آینده بهتری برای رشد و شکوفایی حقوق کودکان و ارتقای آن در استان صورت پذیرد.
در این دیدار که ایوبی، دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو، نامدار مطلق، معاون کمیسیون ملی یونسکو، جعفری، مشاور استاندار یزد و امینی اقدم، رئیس مرکز خلاقیت های شهرداری یزد حضور داشتند، طالبی، استاندار یزد تاکید کرد: حمایت از حقوق کودکان و نوجوانان در پرتو مدیریت آسیب‌های اجتماعی یکی از اولویت‌های برنامه ماست و ساماندهی سمن‌های فعال در عرصه کودک را در دستور کار دفتر بانوان و خانواده قرار داده ایم و ما باید از همه ظرفیت‌های استان برای ارتقاء جایگاه کودکان بهره‌ بگیریم. بدون شک همکاری ما با مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک می‌تواند بسیار موثر باشد.

 

روابط عمومی اتحادیه انجمن های علمی گروه حقوق ایران

تاریخ انتشار: 1397/11/09 - 11:3
شناسنامه انجمن

اتحاديه انجمن هاي علمي گروه حقوق ايران

The Union of Scientific Associations of Iran Law Group

 
طراحی و اجرا : شرکت آداک