English
اطلاعات تماس
 
تلفن: 26913084 - 26913073
نمابر: 26758617
آدرس دبیرخانه: تهران، پاسداران، میدان هروی، خیابان وفامنش، بالاتر از دادگاه های تجدید نظر استان تهران، بن بست آبنوس، پلاک 29، طبقه سوم، واحد 6
پست الکترونیکی: iranjurisunion90@gmail.com
کد پستی:
مشاهده خبر
بازدید نایب رییس انجمن از مراکز نگهداری کودکان کار نازی آباد

به گزارش روابط عمومی وزارت دادگستری، دکتر محمود عباسی -رییس اتحادیه انجمن‌های علمي گروه حقوق ایران و معاون حقوق بشر و امور بین الملل وزیر دادگستری و هیات همراه ضمن بازدید از موسسه طلوع بی نشان ها از دو منطقه نگهداری کودکان کار و خیابان در مناطق شرق و جنوب تهران بازدید و با فعالیت های این مراکز آشنا شدند.

 

در این بازدید ها گزارش جامعی از سوی مسوولان این مراکز و چگونگی فعالیت و خدمت رسانی آنها ارایه شد. عباسی در بازدید از موسسه طلوع بی نشان ها در منطقه ۱۴ شهید محلاتی بهره گیری از خلاقیت و نوآوری های کودکان این مرکز را ستود و آن را گامی در جهت اشتغال آنان دانست.
وی بر هماهنگی بیشتر اینگونه مراکز با آموزش و پرورش منطقه و نهضت سواداموزی برای ادامه تحصیل کودکان و نوجوانان و افراد نگهداری شده در این مراکز تاکید کرد و اقدامات بشردوستانه و خیرخواهانه مسوولان و دست اندرکاران این مراکز را ستود.
دبیر مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک در بازدید از یکی دیگر از مراکز نگهداری موسسه طلوع بی نشان ها در منطقه نازی اباد با اشاره به تلاش های صورت گرفته در این مرکز بر ضرورت ساماندهی هرچه سریعتر کودکان کار و خیابان بر حمایت اجتماعی از آنان تاکید کرد و نقش سازمان بهزیستی در این زمینه را بسیار برجسته دانست. در این مرکز کودکان حاضر به تشریح وضعیت و مشکلات خود پرداختند و رضایتمندی خود از تلاش های مسوولان و دست اندرکاران این مرکز را اعلام نمودند.
در این بازدید عرفانی مقدم مدیر کل حقوق شهروندی، اسماعیلی معاون دفتر مرجع ملی کنوانسیون، رهبر معاون دفتر حقوق بشر، بهاری، رییس دفتر معاونت حقوق بشر و خانم ها صفری، رضایی و آقای سلیمانی، معاون حقوق بشر وزیر دادگستری را همراهی کردند.

 

 

روابط عمومی اتحادیه انجمن‌های علمي گروه حقوق ایران

تاریخ انتشار: 1397/11/27 - 14:35
شناسنامه انجمن

اتحاديه انجمن هاي علمي گروه حقوق ايران

The Union of Scientific Associations of Iran Law Group

 
طراحی و اجرا : شرکت آداک