English
اطلاعات تماس
 
تلفن: 26913084 - 26913073
نمابر: 26758617
آدرس دبیرخانه: تهران، پاسداران، میدان هروی، خیابان وفامنش، بالاتر از دادگاه های تجدید نظر استان تهران، بن بست آبنوس، پلاک 29، طبقه سوم، واحد 6
پست الکترونیکی: iranjurisunion90@gmail.com
کد پستی:
مشاهده خبر
 ۱۱ محکوم ایرانی از تایلند تحویل مقامات ایران شدند

تهران - ایرنا - معاون حقوق بشر و امور بین‌الملل و رئیس کمیته انتقال محکومان وزارت دادگستری گفت: ۱۱ نفر از محکومان ایرانی از تایلند تحویل مقامات ایران شدند.

به گزارش وزارت دادگستری، محمود عباسی افزود: در چارچوب موافقت نامه انتقال محکومان ۱۱ نفر از محکومان به حبس ایرانی که سال ها در زندان های تایلند دوران محکومیت خود را می گذرانیدند تحویل نماینده اعزامی کشورمان شدند و امروز صبح به تهران بازگشتند.

وی ادامه داد: اتهام بیشتر این افراد قاچاق مواد مخدر است و یک نفر از این افراد در حال انتقال ساک امانی دوستان خود که در آن مواد مخدر جاسازی شده بود، دستگیر شده است.

معاون حقوق بشر و امور بین الملل وزارت دادگستری به هموطنان هشدار داد، هنگام سفر پایبندی به قوانین کشورها را سرلوحه برنامه های خود قرار دهند و از ارتکاب رفتارهای خلاف قانون بپرهیزند که مجازات های سختی در انتظار آنهاست.

عباسی اضافه کرد: در اکثر کشورها در قبال مواد مخدر قوانین سختگیرانه و مجازات های سرکوبگرانه ای وجود دارد که رهایی از آن به آسانی میسر نیست . گاهی افراد برای چند عدد قرص روانگردان به سال ها زندان محکوم شده اند.

 

روابط عمومی اتحادیه انجمن‌های علمي گروه حقوق ایران

تاریخ انتشار: 1398/05/12 - 19:33
شناسنامه انجمن

اتحاديه انجمن هاي علمي گروه حقوق ايران

The Union of Scientific Associations of Iran Law Group

 
طراحی و اجرا : شرکت آداک