English
اطلاعات تماس
 
تلفن: 26913084 - 26913073
نمابر: 26758617
آدرس دبیرخانه: تهران، پاسداران، میدان هروی، خیابان وفامنش، بالاتر از دادگاه های تجدید نظر استان تهران، بن بست آبنوس، پلاک 29، طبقه سوم، واحد 6
پست الکترونیکی: iranjurisunion90@gmail.com
کد پستی:
مشاهده خبر
بازدید معاون حقوق بشر وزیر دادگستری از زندان یاسوج

به گزارش روابط عمومی وزارت دادگستری، محمود عباسی، معاون حقوق بشر و امور بین الملل وزیر دادگستری و هیأت همراه از بند نسوان زندان یاسوج بازدید به عمل آورد.

در این بازدید که قاضی ناظر زندان، مدیرکل زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان، مدیرکل بانوان و خانواده و مدیرکل امور اجتماعی استانداری، مدیرکل بهزیستی استان و کارشناسان مرجع حضور داشتند مدیرکل زندان های استان گزارشی از وضعیت زندانیان و برنامه های آموزشی و بازپروری زندانیان و حرفه آموزی زنان در زندان ارائه کرد.

در این بازدید معاون حقوق بشر و امور بین الملل وزیر با تک تک زندانیان مذاکره و در جریان پرونده آنان قرار گرفت. وی برنامه های آموزشی و حرفه آموزی زندان را بسیار خوب توصیف کرد و خواستار پل ارتباطی بین زندان و دوران پس از خروج آنان از زندان شد.عباسی تأکید کرد: این هماهنگی وظیفه مدیرکل بانوان و خانواده استانداری است که زمینه ایجاد این پل ارتباطی را فراهم کند تا زندانیان پس از ترخیص بتوانند مورد حمایت قرار گیرند.

 

روابط عمومی اتحادیه انجمن‌های علمي گروه حقوق ایران

تاریخ انتشار: 1398/11/26 - 10:46
شناسنامه انجمن

اتحاديه انجمن هاي علمي گروه حقوق ايران

The Union of Scientific Associations of Iran Law Group

 
طراحی و اجرا : شرکت آداک