English
اطلاعات تماس
 
تلفن: 26913084 - 26913073
نمابر: 26758617
آدرس دبیرخانه: تهران، پاسداران، میدان هروی، خیابان وفامنش، بالاتر از دادگاه های تجدید نظر استان تهران، بن بست آبنوس، پلاک 29، طبقه سوم، واحد 6
پست الکترونیکی: iranjurisunion90@gmail.com
کد پستی:
مشاهده خبر
انتقال ١١ محکوم ایرانی از ارمنستان به کشور

تهران- ایرنا- معاون حقوق بشر و امور بین الملل وزیر دادگستری از انتقال ۱۱ محکوم ایرانی به کشور خبر داد که دوران محکومیت خود را در زندان‌های ارمنستان گذرانده و باید ادامه محکومیت خود را در زندان‌های کشور بگذرانند.

محمود عباسی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار قضایی ایرنا افزود: یکی از این محکومان زن و اتهام همه آنها قاچاق مواد مخدر است که باید ادامه محکومیت خود را در زندان‌های کشور بگذرانند.

رئیس کمیته انتقال محکومان جمهوری اسلامی با اشاره به تعمیق مراودات و مناسبات حقوقی و قضایی بین تهران- ایروان، گفت: در چند ماه گذشته این چهارمین مرحله از انتقال محکومان ایرانی از ایروان به تهران است که اکنون ۱۱ محکوم ایرانی به کشور منتقل می‌شوند.

عباسی اظهارداشت: باید از مقامات وزارت دادگستری ارمنستان، سفیر کشورمان در ایروان، دفتر امور کنسولی وزارت امور خارجه، دفتر امور بین الملل قوه قضاییه، سازمان زندان ها، نیروی انتظامی، وزارت بهداشت، سازمان هواپیمایی، اطلاعات پرواز و همکاران پرتلاش و پیگیر خود در دفتر همکاری‌های بین‌المللی تشکر و قدردانی کنیم.

معاون وزیر دادگستری به هموطنانی که قصد سفر به دیگر کشورها را دارند توصیه کرد به قوانین کشورها احترام بگذارند و بدانند در صورت ارتکاب جرم، مجازات و زندان در انتظار آنهاست.

 

روابط عمومی اتحادیه انجمن‌های علمي گروه حقوق ایران

تاریخ انتشار: 1400/01/13 - 19:47
شناسنامه انجمن

اتحاديه انجمن هاي علمي گروه حقوق ايران

The Union of Scientific Associations of Iran Law Group

 
طراحی و اجرا : شرکت آداک